zaterdag 23 september 2017

Layering colours en Intuitive painting

Vandaag twee super leuke workshop van Nika Rouss bij Art Chicks Studio gedaan.
In de ochtend Layering colours met stencils en gelatos, en in de middag Intuitive painting.
Een paar keer "op mijn vingers getikt" omdat ik blijkbaar veel te snel wilde gaan, ha ha!
Weer heel veel geleerd vandaag!

Omdat ik toch woorden wilde toevoegen, heb ik de zelf gemaakte woorden wel gestempeld, ook al weet ik dat ze in spiegelbeeld staan. Maar dat maakt me niet uit, ik wilde het gewoon af hebben.

Thuis Flower Power tot stempel gemaakt en op het gras aan de onderkant afgedrukt.
Het was de bedoeling om bloemen in een vaas te maken, maar ja ..... jullie kennen me als ik dat niet zo leuk vind, dan doe ik gewoon mijn eigen zin, ha ha!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails