woensdag 26 juli 2017

Zomerchallenge dag 52: Vogels

Op dag 52 was het thema bij de Zomerchallenge: Vogels.
Een braaf met een iets minder braaf vogeltje gecombineerd.


Heerlijk zo'n restjes bak, waar ik voor diverse achtergronden nog wat heb gebruikt, maar ik zie helemaal niet dat de stapel in die bak kleiner wordt ......
Voor de achtergrond heb ik dus een restje gelliplate print gebruikt, waar ik met groen her en der nog wat van de achtergrondstempel heb afgedrukt.
De twee vogels heb ik met zwart gestempeld en de lijn waar de ene vogel aanhangt met een zwarte Posca stift verlengd.
Die vogel heb ik met potlood ingekleurd, de andere vogel heb ik accenten met een witte Signo pen gegeven.
Daarna de tekst met zwart gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt en tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Lost Coast Design, Feather Bird
Lost Coast Design, achtergrondstempel
Katzelkraft, 77-02
Dylusions, Ugh!! People!!, DYR51282
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Shabby Shutters
Restje gelliplate print
Signo wit
Posca PC-3M 0.9-1.3 mm black
Luminance 6901
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails