dinsdag 11 juli 2017

Zomerchallenge dag 33: 3 Woorden

Op dag 33 van de Zomerchallenge was het thema: 3 Woorden.
Uitleg niet nodig denk ik.


Voor de achtergrond heb ik eerst witte acrylverf aangebracht, en in de natte verf heb ik bovenaan de kaart een druppeltje gele verf, oranje, rood, lila, enz. aangebracht, wat ik daarna met een oude creditcard naar beneden heb getrokken.
Goed drogen en daarna met zwart de tekst stempelen.
Tot slot de randen met zwart sponsen en de datum op de kaart plakken.


Stempels:
Stempelmakers, Zonnige vakantie groetjes, CC119
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Amsterdam, Titaanwit 105
Diverse kleuren Americana verf (geel, oranje, rood, lila, aqua, blauw, groen)
Oude creditcard
   

1 opmerking:

  1. Wat een leukerdje is dit. Ik hou van dat geklieder met verf, ga het zeker ook eens uitproberen. Misschien vandaag wel, daar is het echt weer voor. Met dit weer is het niet echt leuk op een camping dus aan de knutsel vandaag.
    Fijne dag en Groetjes en bedankt voor de verf tip.
    marja

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails