woensdag 12 juli 2017

Twee super lieve collega's met pensioen

Afgelopen maand gingen twee hele lieve collega's met pensioen.

Als eerste was dat Margreet op donderdag 22 juni, die 19 jaar bij ons werkte, maar met wie ik ook 19 jaar carpoolde.
Ik mis haar vooral als hele lieve collega, maar zeker ook met het meerijden, tegenwoordig héél stil in de auto!



En als tweede nam vandaag Trudy afscheid na 38 jaar bij ons te hebben gewerkt.
Ik ken Trudy al zo lang ik er werk, en dat is 23½ jaar, waarvan de laatste 10 jaar heel intensief samengewerkt.
Ook Trudy zal ik erg missen als geweldig goeie en lieve collega!

Voor allebei een collage journal pagina gemaakt.
   

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig, Yvon! Ik kan me voorstellen, dat ze er heel blij mee zijn ;-)
    Liefs Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry you lost your friends Yvonne ,it’s hard when people you love leave work .I expect you will still see them good friends are like gold I find .❤️😘

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails