maandag 11 maart 2013

Art Journal pagina

Nog een Art Journal pagina gemaakt met inspiratie uit het boek van Dina Wakley.

 
De bedoeling was om met navulling Adirondack rondjes te maken, die van afstand licht nat te sprayen en een beetje te laten uitlopen. Maar ja, teveel inkt, teveel water, één grote doorgelopen kliedervlek. Vergeten een foto te maken.
Dus het plan, als dat er al ooit was geweest, maar direct laten varen en met een kwast de inkt wat verdeeld. Waarna ik opnieuw met een grote kliedervlek zat, waterspetters er op gedaan en het restant van de woordenboekpagina's van gisteren gebruikt (om de lelijkste vlekken weg te werken ...).
Hm ...
 
Met een stencil de vlakken gevuld met witte verf, omlijnd met een zwarte gelpen en met een achtergrondstempel de stippen met zwart gestempeld. Hm ...
 
Daarna met blauwe verf en veel water het ergste wit wat blauw gemaakt. Hm .... Met hetzelfde stencil op een woordenboekpagina een aantal vlakken overgetrokken met de zwarte gelpen, opgeplakt, en ook daar wat verdunde blauwe verf overheen gesmeerd.
Van het restant boekenpagina van gisteren de harten en de tekst gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt, omlijnd met zwarte en/of witte gelpen.
Hm ...
Tot slot spetters met witte ecoline aangebracht en met de kleinste vlakken van het stencil en Peacock Feathers nog diverse rondjes gekleurd.
 
Dus hier het eindresultaat.
Hm, tja, wat zal ik er van zeggen .....
Ik dacht, niet verder gaan prutsen, het kan allen maar erger worden!
 
Twee sneakpeaks.


Stempels:
Dina Wakely, Script Heart, D1003
Stampers Anonymous / Tim Holtz, Words for Thoughts, CMS132
Kaiser Craft Bubble Wrap, CS753

Inkt etc.:
Amsterdam acrylverf: Turkooisblauw 522, Titaanwit 105
Adirondack navulling Cranberry, Watermelon, Stream
Archival Jet Black
Distress Peacock Feathers
The Crafters Workshop, Hexagons, TCW324
Pagina uit een woordenboek
Gelpen zwart en wit
Minimister met water
Witte ecoline
    

28 opmerkingen:

  1. SUPERGAAF zeg Yvon, je vorige vond ik ook zooooo PRACHTIG, ga zo door je bent een echte inspiratiebron voor mij haha,
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie pagina Ivonne, super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...beautiful work Yvon, so much detail on these pages, love the colours and love the hearts...Melx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is helemaal goed gekomen met deze pagina! Supermooi! Ik heb net dat hart gekocht, krijg ik hier al meteen inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal niet gek, eiegnlijk helemaal supergaaf :)
    Zo'n journal is toch ook om in te experimenteren? Het hoeft niet allemaal 'mooi' te zijn in je eigen ogen, je leert er wel weer van wat je goed vindt en wat wel werkt voor jou.
    Fantastisch werk zoals je doorgaat met oplossingen vinden en op tijd stoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Yvon ik vind het wel heel mooi geworden, ik zou het je nog niet na doen!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow so wonderful - amazing! just love it!
    XOXO
    SanDee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al met al heeft deze story wel een mooi einde gekregen! Ik geniet van je uitleg over hoe je uiteindelijk tot deze mooie page kwam! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gewoon super gaaf Yvon. En leuk toch dat experimenteren?
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat een supergave creatieve pagina!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niks mis mee Yvonne, ik vind het prachtig geworden :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zo zo...wat een mooie dingen heb je weer tevoorschijn getoverd! Te gek Yvonne.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt de afgelopen tijd. Deze pagina bewijst maar weer dat het niet uitmaakt wat je maakt als je maar plezier hebt. Mooi hoor....
    Liefs Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A breathtaking page. Wonderful colors and quote.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It looks fantastic Yvon! Great techniques! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jij bent goed bezig meid, ik heb echt niks met art journals, maar vind het wel leuk om te kijken hoe anderen dit opbouwen, ik zou niet weten waar te beginnen haahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem erg leuk geworden, Yvon! Toch juist goed, je eigen draai geven aan zo'n Dina-techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het super hoe jij dit doet!
    Heerlijk op je eigen manier bezig zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, Yvon! Leuk dat je laat zien hoe je het gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het kwam dus niet vanzelf tot stand Yvon...maar wat heb je het mooi opgelost!!! Een heerlijke pagina om naar te kijken en kijken en...
    Toppie!

    toedelsssssss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha leuk om te lezen, maar het resultaat is prachtig! leuk die honingraat figuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel herkenbaar verhaal Yvon maar wat is het een prachtige pagina geworden. Ik vind de kleuren geweldig en er valt zoveel te zien.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super is hij Yvon ,echt heel gaaf
    Heerlijk om te lezen dat het niet alleen bij mij soms helemaal mis gaat en we daar dus allemaal wel eens last van hebben.
    Nogmaals je pagina is SUPERRRRRRRRR.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn hè, als je een idee in je hoofd hebt, en het komt anders op papier. Zo iets heb ik hier beschreven. http://creatiefblogje.blogspot.nl/2013/03/13x13-februari.html
    Wat ik dan weer zo leuk vind, is dat er daarna toch nog weer iets moois van komt, zo als je nu hebt laten zien.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie pagina. Ik heb het boek van Dina ook besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben je hier toch goed in Yvon, waanzinnig mooi hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails