vrijdag 29 december 2017

Top 2000 nrs. 849 en 804

Ik heb met het maken van de pagina's voor de Top2000 van 2017 alleen gekeken naar de titel van de nummers, en daar de pagina op afgestemd. Het kan dus gebeuren dat de inhoud/tekst van het liedje over iets heel anders gaat dan ik heb gemaakt.
Over het algemeen zijn de nummers waar ik op heb gestemd niet de nummers waar ik een pagina mee heb gemaakt.
Voor alle pagina's heb ik een vierkant Hema Photo Scrapbook gebruikt, de pagina's zijn niet voorbewerkt met een ondergrond.
Alle  stempels zijn afgedrukt met zwart, alle teksten zijn geschreven met een zwarte Posca.

Vandaag heb ik van 2 nummers de volgende pagina's gemaakt:

849 - Chris de Burgh - Lady in Red, en
804 - Rob de Nijs - Het werd Zomer
Allebei niet heel favoriet bij mij, maar met de titel kan ik wel wat.

Allebei de achtergronden heb ik gesponst met Distress inkt en een stukje natuurspons.

De tekst is geschreven met zwarte en rode Posca.


Na het sponsen van de achtergrond en de dame met gebruik van een stencil, heb ik met rode Distress inkt en een waterpenseel spetters aangebracht.
De zwarte lijntjes rond de rode jurk en Red heb ik met een Micron pen geschreven.


Inkt etc.:
Distress inkt: Mustard Seed, Carved Pumpkin, Festive Berries, Fired Brick, Victorian Velvet, Wild Honey
Dylusions, Flossy 9x12, DYS37842
Posca, Black, Red
Micron Black, 0.05
Waterpenseel




Na het sponsen van de achtergrond heb ik voor het maken van de strandhuisjes gebruik gemaakt van een stencil en zwarte verf.
De tekst is geschreven met een zwarte Posca en accenten met een witte Posca.
In de huisjes zijn de streepjes ook gemaakt met Posca's.



Inkt etc.:
Distress inkt: Mustard Seed, Broken China, Wild Honey
Dutch Doobadoo, Beach House
Posca, Black, Red, Orange, Green, Pink, White
Zwarte acrylverf
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails