woensdag 2 augustus 2017

Zomerchallenge dag 59: Mozaïek

Op dag 59 bij de Zomerchallenge was het thema: Mozaïek.


Voor de achtergrond heb ik donker craft karton gebruik zodat het wit goed zou uitkomen.
De stempel van Magenta heb ik met zwart afgedrukt en witte accenten gegeven met een potlood.
De vierkantjes uitgeknipt en gerangschikt zodat ik kon zien hoe en waar ik het middelste schuine stukje moest bestempelen en plakken.
Daarna heb ik de tekst met Versamark gestempeld en met opaque embossingpoeder bestrooid om te embossen.
Daarna alles vastgeplakt en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Magenta
Hero Arts, Live Laugh Love, C4495
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Versamark
Luminance 6901, White 001
KiCoStamps embossingpoeder, Opaque Detail White
Heatgun
Donker craft karton
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails