dinsdag 1 augustus 2017

Zomerchallenge dag 58: Kabouter, troll, gnoom

Op dag 58 van de Zomerchallenge was het thema: Kabouter, troll, gnoom.
Uuuuuh .....!
Omdat ik niets heb over kabouters enz. heb ik me tot internet gewend. Er ging een wereld voor me open, ha ha!


De achtergrond is een restje van een gelliplate print, die ik goed vond passen bij deze duistere figuren.
De plaatjes zijn van Pinterest, en die heb ik omlijnd met een groen potlood en een zwarte Stabilo all met doezelaar zodat er wat meer contrast in kwam.
Tot slot de tekst opgeplakt, de randen van de kaart met zwart gesponst en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Dylusions, Shut Up and Color, DYR55525
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Plaatjes van Pinterest
Luminance 6901 groen potlood
Stabilo All Black
Doezelaar
Restant van een niet zo mooie en duistere gelliplate print
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails