vrijdag 28 juli 2017

Zomerchallenge dag 53: Sleutels

Op dag 53 was het thema bij de Zomerchallenge: Sleutels.
Aan mijn sleutelbos hangen de 2 sleutels van de voordeur, die van het portiek, de brievenbus en de berging.


De achtergrond is een restje gekleurd met Distress Oxide en gewone Distress inkt, aangebracht op een craftsheet, nat gesprayd met water en daar de kaart doorheen gehaald. Goed drogen.
Daarna met wat er nog aan groen op mijn sponstool zat met stencil meer patroon aangebracht.
Met zwart de sleutelgaten gestempeld en de rand van de kaart gesponst.
Met zwart ook op een restje bruin de sleutels gestempeld en uitgeknipt.
Ik heb op de computer de sleutelnamen getypt, geprint en uitgeknipt.
Met een dikke prikker heb ik op de gewenste plek 2 gaatjes geprikt waarna ik er een stukje touw doorheen heb gehaald waar ik zowel de sleutel als de sleutelnamen aan heb gehangen.
Het strookje van de sleutelnamen is dubbel gevouwen, met lijm aan elkaar geplakt en ik heb er een soort vlaggetje uit geknipt.
In het touwtje een knoopje gemaakt en de sleutel vlak onder het sleutelgat met 1 drupje lijm op de kaart geplakt zodat de onderkant van de sleutel los blijft.
Tot slot de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Stempelwinkel, Plate 136
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Oxide: Faded Jeans, Peeled Paint
Distress inkt, Shabby Shutters
Stencil, onbekend
Craftsheet
Minimister met water
Restje bruin gekleurd papier
Touw
Strookjes met sleutelnamen met lettertype Bernard MT Condensed 12pt
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails