dinsdag 25 juli 2017

Zomerchallenge dag 50: Chevron

Op dag 50 was het thema van de Zomerchallenge: Chevron.
Ik hier de cevron als regel (hulpmiddel) gebruikt om de letters te schrijven. Blijven oefenen hè!


De kaart is een restje van een andere achtergrond, maar ik weet nog wel wat ik heb gedaan.
De kleuren Distress inkt heb ik op een ctafsheet gedaan, nat gesprayd en de kaart er doorheen gehaald.
De bloem heb ik twee keer met zwart gestempeld en met een witte Signo accenten gegeven.
Daarna heb ik de chevrons gestempeld en de grotere chevrons aan de bovenkant en onderkant dicht gemaakt met de zwarte Posca.
In het kader van het oefenen, heb ik de letters met de zwarte Posca getekend en witte accenten met de Signo gegeven.
Met de Daler inkt witte spetters gemaakt.
Tot slot heb ik de randen met zwart gesponst en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Gummiapan, 16020202 (bloem)
Gummiapan, 14090208 (grootste chevron)
Gummiapan, 14090911
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Achival, Jet Black
Distress inkt, Mustard Seed, Cracked Pistachio, Shabby Shutters, Peeled Paint, Mowed Lawn
Daler Rowney Acrylic Ink, White 011
Craftsheet
Minimister met water
Posca PC-3m, Bullet Shape, 0.7 mm, White
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails