zondag 23 juli 2017

Zomerchallenge dag 48: Alfabet

Op dag 48 van de Zomerchallenge was het thema: Alfabet.
Waar ik me dan maar niet op de makkelijkste manier vanaf heb gemaakt. Ik ben zelf de letters gaan schrijven. Huh?!  Misschien wordt het ooit nog eens wat.
OK, niet strak, dat lukt gewoon niet meer, en ik had iets meer ruimte tussen de letters moeten laten, maar al doende leert men zal ik maar zeggen.


Ik heb op een craftsheet de Distress kleuren aangebracht, nat gesprayd met water en daar de kaart doorheen gehaald.
Goed drogen.
De letters geschreven met een zwarte Posca en met een witte Posca accenten aangebracht.
De rand rondom de kaart heb ik met een zwarte Micron gemaakt.
En de swirls heb ik weer met een zwarte Posca getekend.
Zowel in rand als swirls heb ik met een witte Posca accenten aangebracht.


Stempels:
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064 (datum)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black (datum en rand)
Distress inkt, Picked Raspberry, Mustard Seed, Carved Pumpkin, Abandoned Coral
Posca PC-1M Bullet Shaped 0.7 mm, zwart en wit
Micron zwart 0.05
Craftsheet
Minimister met water
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails