vrijdag 23 december 2016

Even laten weten ......

Afgelopen week schrok ik heel erg toen ik van mijn mams hoorde dat een oud klasgenoot van me deze zomer op zijn vakantie plotseling is overleden. En de omstandigheden in het vakantieland na zijn overlijden deed me gruwelen.
Een klasgenoot, dus leeftijdsgenoot. Ik kreeg het er heel koud van, en eigenlijk nog.
En hoewel het al een paar maanden later is, even een kaartje voor de familie dat ik aan ze denk.


De boom heb ik gekleurd met Distress Markers, en met Peeled Paint de twee lijnen gezet en de randen van het kleine kaartje gesponst.
De tekst is met zwart gestempeld.
Het kleine vierkante kaartje heb ik met 3D tape op de grote vierkante kaart geplakt, die beiden van hetzelfde cardstock zijn gemaakt.


Stempels:
Penny Black, Reverie, 4180J
Different Colors, Even laten weten dat ..., S-00035

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Peeled Paint
Distress Markers, Shabby Shutters, Peeled Paint, Crushed Olive
3D Tape
    

1 opmerking:

  1. Een mooi kaartje bij een verdrietige gebeurtenis Yvon!
    Confronterend he, het overlijden van een oud klas- en leeftijdgenoot.
    Lief dat je de familie laat weten aan ze te denken!
    Groet Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails